Lahden Puutarhaseura ry

Tervetuloa Lahden Puutarhaseuran sivuille!

Seuramme on perustettu vuonna 1908, Olemme yksi maamme vanhimpia puutarhayhdistyksiä. Järjestämme retkiä, puutarhatapahtumia, teemailtoja, luentoja sekä vierailemme puutarhoissa.  Tervetuloa mukaan toimintaan kaikki puutarhasta ja harrastuksesta kiinnostuneet viherpeukalot!

Seuralla on myös Facebook- ja Instagram-sivut.

Tutustu, miten puutarhaa hoidetaan hiiliviisaasti ja kurkista

Jäsenalennuksia yhteistyökumppaneiltamme

Katso JÄSENEKSIvälilehdeltä upeat yhteistyökumppanimme!

WEBINAARIT 2023

Webinaarit ovat PUUHA-hankkeen koulutuksia puutarhayhdistyksille ja yhdistysten jäsenille vuonna 2023. Webinaareista tehtiin tallenteita ja osa webinaarien tallenteista on yhä katsottavissa mm. Kuivakäymälästä kasvuvoimaa puutarhaan ja Syötävä metsäpuutarha, Linkistä pääset Puutarhaliiton sivulle ja  näet webinaarien tiedot. Jos webinaari on yhä katsottavissa on siihen linkki näkyvillä kyseisen webinaarien kohdalla. Puutarhaliiton webinaari-sivun Linkki

Kuvia matkan varrelta...

Liity jäseneksi

Liity mukavaan seuraan 🌼 Täällä harrastajat ja ammattilaiset kohtaavat yhteisten ja rakkaiden puutarha ja kasvienhoitoasioiden tiimoilla. Meiltä myös puutarhaneuvontaa ja jäsenalennuksia mm. kotipuutarhalehdestä ja yhteistyökumppaniemme tuotteista.

Yhteistyössä kanssamme

Mm. jäsenalennuksia yhdistyksemme jäsenille.

PUUHA-hanke

PUUHA-hankkeen tavoitteena on kehittää  puutarhayhdistysten toimintaa, edistää yhdistysten välistä yhteistyötä ja löytää uusia toiminnan muotoja ja työvälineitä.
Enemmän hankkeesta  Puutarhaliiton

Etsi